Follow us!

Get in touch with us

Izdelek je bil dodan

Pogosta vprašanja (FAQ)

1. Kdo smo?
Smo edini prodajalec izdelkov znamke Cecotec v Sloveniji. Naša spletna trgovina ponuja široko paleto kakovostnih gospodinjskih aparatov in drugih izdelkov podjetja Cecotec, ki vam olajšajo vsakodnevna opravila.


2. Kako opravim nakup?
Nakup na Cecotec.si je enostaven! Izberite želene izdelke, jih dodajte v košarico, nato sledite navodilom za zaključek naročila. Vnesite svoje podatke, izberite način plačila in potrdite nakup.


3. Kateri načini plačila so na voljo?
V naši spletni trgovini lahko plačujete z naslednjimi načini:

  • Kreditna/debetna kartica (Mastercard, Visa)
  • Plačilo po povzetju
  • Bančno nakazilo
  • PayPal

Vsa plačila so varna in zaščitena.


4. Kakšni so stroški dostave?
Stroški dostave se izračunajo glede na težo in vrednost naročila ter destinacijo. Pri naročilih nad določeno vrednostjo nudimo brezplačno dostavo po celotni Sloveniji.


5. Kdaj lahko pričakujem svojo pošiljko?
Naročeni izdelki, ki so na zalogi, so običajno dostavljeni v 3-9 delovnih dneh. Če izdelka ni na zalogi, vas bomo obvestili o predvidenem roku dostave.


6. Ali ponujate možnost vračila izdelka?
Da, nudimo 14-dnevni rok za vračilo izdelka, če z nakupom niste zadovoljni. Izdelek mora biti nepoškodovan, v originalni embalaži in neuporabljen. Za vračilo nas kontaktirajte na naš e-poštni naslov [info@cecotec.si] in sledite navodilom za vračilo.


7. Kaj storiti, če je izdelek poškodovan ali ne deluje pravilno?
V primeru poškodovanega izdelka ali težav z delovanjem nas prosimo kontaktirajte čim prej na [info@cecotec.si]. Z veseljem vam bomo pomagali urediti zamenjavo ali popravilo v okviru garancije.


8. Koliko časa traja garancija na izdelke?
Naši izdelki imajo 2-letno garancijo, kar vam zagotavlja brezskrbno uporabo. Garancija pokriva morebitne proizvodne napake in okvare pri normalni uporabi.


9. Kako stopim v stik z vašo podporo strankam?
Za vsa vprašanja in pomoč se obrnite na našo podporo strankam preko e-pošte [info@cecotec.si]  Z veseljem vam bomo pomagali.


10. Ali lahko sledim svojemu naročilu?
Ko bo naročilo odposlano, vam bomo poslali številko za sledenje, da lahko spremljate, kje se nahaja vaša pošiljka.


11. Ali imate fizično trgovino?
Trenutno poslujemo izključno preko spletne trgovine Cecotec.si. S tem vam omogočamo hitro in enostavno nakupovanje iz udobja vašega doma.


12. Kako lahko dobim dodatne informacije o izdelkih?
Na vsaki strani izdelka so podrobni opisi in specifikacije. Če potrebujete več informacij, nas kontaktirajte preko e-pošte, kjer vam bomo z veseljem pomagali.